sobota, 9 marca 2013

YT,URODZINY MARTY,,I TAKIE TAM RÓŻNE XD

Hej !;D Zobaczcie na to:
Mamy już 89 subów i 7689 wyświtleń filmików,bardzo Wam za ro dziękujemy ;D
Pewnie zauważyłyście,że już przez tydzień nie sosałyśy,żądnego nowego filmiku,ale były sprawdziny,kartkówki,ja osobiście byłąm chora,coprawda Marta w niedzile nagrała dwa filmiki OOTD oraz prezęty urodzinowe,ale nie miałam czsu ich zmątować-postram się zrobić to Dzisiaj :)
No właśnie gdy już jesteśy przy Marty urodzinach to mam dla Was parę zdięć (nie wszystki,bo widzcie koleżanki nie zgodziły się,aby były ich twarze) i jeden filmik ;D
Zapraszam!
(zdj było robione dosyc póżno,dlatego Marta ma spiętą grzywkę xD)
Marty tort urodzinowy :)
Tutaj mam dla Was filmik z Marty urodzin (zrobiony "dla jaj";D)
Nie wiem czy pamiętacie,ale niedawno temu miałyśmy ferie,pare dni spędziłyśmy w Karpaczu.Zobaczcie jak Tam było;P

Niestety więcej zdięć nie mam,ponieważ przez przypadek usuneły mi się wszystkie z komputera,a na aparacie je usunełam:(

Ja się już z Wami żegdam,Życzę miłogo Dnia :)
Pozdrawiamy,CrazyGirl :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz