piątek, 29 marca 2013

Zima !

Mamy już praktycznie wiosnę,ale za oknem pełno śniegu :( Szczerze mówiąć znudził mi się on już ;( jescze nigy nie spotkałam się z tym,aby  29 marca był śnieg i mróź. Ostatnio słuszałam w telewizji,że może się zdarzyć za jakieś parę lat tak,że będą tylko dwie pory roku m.in. ZIMA I LATO ! Ja osobiście nie chciałabym,żeby tak było,ponieważ wiosna i jesień są to też fajne pory roku ,a widaomo,ze jak pprzez 6 msc będzie się mieć raz zimno,a raz ciepło to się znudzi.A Wy co o tym myśłicie?! Mam nadzieję,że już w kwietniu będzie conajmniej 10 stopni C :) Korzystając z okazji,bo pewnie przed świętami już nic nie napiszę na bloga,ponieważ barak czasu:( Chciałabym życzyć Wam: Zdrowych,pogonych,pełnych radości i słóńca Świąt  Wielkonaocnych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz