wtorek, 30 kwietnia 2013

Notka z Krakowa ♥

Siemka.Teraz piszę do Was notkę z Krakowa,pewnie się teraz dziwice"co z Krakowa?" Tak z Krakowa:) Wiem,że na majówcę miałyśmy być tylko w Zakopanym,ale okazało się,żę wczoraj byłyśmy w Zakopanym,dziś w Krakowie,jutro w Częstochowie,a pojutrze w Łodzi.Właśnię za chwilę  jedziemy już z Krk doCzęstochowy:) Wogóle jesteśmy takie podekscytowane normalnie...aaaa!! Naprawdę jest to SUPER majówka! Sorry,żę nie napisałam posta z Zakopanego,ale jakoś zapomniałam:( Dziś byłyśmy z Martą na Wawelu:) i tak ogólnie to cały Kraków obeszłyśmy,a tak nogi nas bolą,że szook ;D Dobra ja kończę,bo o 20:30 mamy wyjechać do Częstochowy ;D Od razu mówię,żeby nie było,że posty mogę pisać,bo w każdym domku który mamy wynajęty jest zasięg  WIFI(sorry nie wiem jak to się piszę). Zdjęcia Wam nie wstawię,bo nie jestem na komputerze tylko na tablecie Marty;D Ok to tyle,bo już mnie pośpieszają. To do jutra mam nadzieję,że też uda mi lub Marcie się coś napisać ♥ Pa! ;* ♥

sobota, 27 kwietnia 2013

Zboczach !

Hej dzisiaj postanowiłam powiedzieć wam o sytuacji w szkole. Teraz pewnie zastanawiacie się co zbiorczych w szkole. Tak są oni szczególnie w Kasi klasie. Kto to jest, a więc jest  to osoba, która np chłopak podczas rozmowy z dziewczyną zakłada jej w d dekold lub dziewczyna rozmawia z chłopak i poprawia sobie dekold. A więc mniej więcej wiecie o co chodzi. Przejdźmy do naszej szkoły. U Kasi w kasie są głównie zbudować . Dlaczego tak myślę , s dlatego , że niedawno do sklepiku szkolnego przywieźli lody. Każdy kupował a chłopaki z Kasi klasy zasypiają dziewczyny i mówią tale teksty. Ej mi też zrobisz loda, ładnie obciążajągasz, ssij  go itp. Dalsza część wpisu jutro, bo dzisiaj testowałem karykaturę SWYPE i okazała się nie dobra do postów, bo niektóre słowa się nie piszą pa ja terra bene tablet  zresetować bo znowu coś z pamięcią. Pa

czwartek, 25 kwietnia 2013

40 przypadkowy pytań - Kasia ♥

Hej ♥ Więc dziś jest pierwszy post takiego typu,czyli jest to TAG;40 przypadkowych pytań. Bez żadnego przedłużania zacznijmy ;-D
1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
3 godziny temu byłam u Marty
2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?
Jak dobrze pamiętam to nie ;x
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak,jest to figurka Hello Kitty i różowe okulary xD
4) Czy masz na sobie skarpetki?
Nie :)
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Jakoś nie miałam okazji,w kinie byłam ostatnio w zeszłym roku ;P
6) Czy jest Ci gorąco?
Nie,nie jest mi gorąco.Można powiedzieć,że tak w sam raz :)
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Coca-cola <3
8) Co ostatnio jadłaś?
Kruche ciastka z nadzieniem wiśniowym-MOJE ULUBIONE ;3
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
W tym samym miejscu,czyli u mnie w pokoju :)
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Moim ostatnim gościem w moim domu była Marta ;D
11) Czy tesknisz za kimś teraz?
Zdecydowanie nie.... Mam każdego "przy sobie" kto jest mi do szczęścia potrzebny ;/
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Słuchać na kąpie transmisję radiową w której udział zabierze videoblogerka causeiloveu1
13) Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Była to Marta ;3
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Nic nie chcę wiedzieć.Żyję chwilą ☺
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Tak,mam na sobie perfumy: Lucca Cipriano My Treasure :)
16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak ;)
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Oczywiście jest to Marta ♥
18) Czy masz opalenizne?
Nie -,-
19) Czego teraz słuchasz?
taylor swift - i knew you were trouble ^^
20) Czy kolekcjonujesz cos?
Nie,nic nie kolekcjonuję ;p
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Ja?? Nigdy xD
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Zimną.Gorącą też i wiem,że to był głupi pomysł :)
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
"teraz się nie opłaca" xD
24) Lubisz ostre przyprawy?
A czasem lubię,lubię *_*
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
Wczoraj,wieczorem :)
26) Czy jesteś bogata?
Dziwne pytanie! Niee-,-
27) Jaka jest w Ciebie pogoda?
Typowo wiosenna ♥
28) O której godzinie budzisz się rano?
Jak muszę iść do szkoły to o 5:30,a w weekendy różnie,ale tak ok.8:30-11:00;D
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
Nie mam pojęcie ;-D Ja ogólnie bardzo rzadko oglądam filmy :_)
30) Jaki masz dzwonek w tel?
Standardowy z plusa xD
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Yes ;p
32) Ile masz rodzeństwa?
0
33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Laptop ;*
34) Co planujesz dziś robić?
Ha,ha,haaa,dziś to raczej już nic tylko napisac tego posta i położyć się spać,bo jest 22:16 xD
35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Wczoraj,3 razy ;-(
36) Jakie jest twoje ulubione radio?
RMF MAXX
37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
HAMburgera ;D
38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Niebieskie,błękitne ;p
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Słuchałam muzyki i zasypiałam xD
40) Czy masz zwierzęta?
Tak,kota i chomika ;-)
Ok.I to jest cały ten TAG,mam nadzieję,że post Wam się spodobał.
Wyraźcie swoją opinię w kom. Jeżeli nas nie obserwujesz,a nas blog Ci się spodobał to zachęcam do zaoobserwowania ;)
Teraz się już z Wami żegnam :)Pa ♥


środa, 24 kwietnia 2013

Co u nas?

Cześć... Więc wczoraj razem z Martą nagrałyśmy pakowanie do Zakopanego,bo bałam się ,ze nie zdążę wgrać,a zależy mi ,aby nasze filmiki były w HD i zostały opublikowane na YT przed naszym wyjazdem. ;) Dzisiaj to jest po prostu jakaś masakara.... W pierwszej kolejności przesyłałam filmik z Marty pakowaniem,wstałam o 8,bo u nas filmiki 6-minutowe przesyłają się ok.10 więc pomyślałam,że o 16-18 bedzię już na YT ,a w sobotę opublikujemy,a jutro prześle moje pakowanie... Było już 69% ,a Marta mówiła,że internet się odłączył i się net wyłącz,nigdy wcześniej mi się to nie zdarzało ...Totalnie Pech! Teraz jeszcze raz próbuję przesłać video,ale wątpie,że mi się to uda ....bo są dopiero 4% i 800 minut do końca ;//
Jeszcze czwartek,a w piątek już idziemy do szkoły,bo 3-klasiści skończą pisać testy.;D Wczoraj lokowałam sobie włosy (u mnie bardzo rzadko to się zdarza). Dziś jeszcze miałam zlokowane,ale jokoś to w miarę rozczesałam i zauważyłam,ze  od lokowania tak mi się włosy zniszczyły,że dziś znowy musiałam je myć ;D 
Oprócz tego,że nagrałałam o pakowaniu do Zakopanego,to jeszcze udało mi się nagrać video mój makijaż do szkoły :) I myślę,że go dzisiaj wrzucę,ale nie wiem (filmiki oczywiście na YT)
Oki.Wgl. to sorry,ze nie było posta żadnego wczoraj,ale jakoś brak czasu ;( Jutro postaram się także napisać :) Teraz otwieram YT i bd. przesyłać ten filmik mój makijaż do szkoły ;D(bd. dostęny na YT) . Dzięki za przeczytanie posta :) Mam nadziję,że Cię nie zanudziłam ;D Pa,pa ;*

Jeżeli masz ochotę to wyraź swoją opinię na temat tego posta lub bloga
Blog się się spodoba,a jeszcze nie obserwujesz? Nie czekaj,będziesz na bieżące ;D
Za wszystkie komy i obserwacje z góry THX,Wiele to dla Nas znaczy ♥

wtorek, 23 kwietnia 2013

Dziś testy!

Hej. Zapewne wiecie że dziś są egzaminy gimnazialisty. Za rok ja je pisze, i się strasznie boje ;(. Te egzaminy decydują o gdzie moge puść do szkoły. Bardzo zalerzy mi na studiach. Dzisiaj 3 gim. pisała z wosa, histy, i polaka masakra. Jutro z nauk przyrodniczych ( chemia, biola , fiza , gegra) i matmy jeszcze gorzej. Sroda to dopiero piszą z języków obcych. Nie można go zawalić, bo on ma wpływ na wasze życie. Ja już kończę będę przesyłać filmik na ;)

yt

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

1000 ODWIEDZIN ♥

Heej ;3 Taki post powinien pojawić się już w sobotę,ale jakoś nie miałam czasu ;-( Piszę go teraz...
Pewnie jak już zauważyłyście na blogu mamy już 1000 odwiedzin , nawet ponad ^^. Niezmiernie się cieszymy z tego powodu♥ Bardzo Wam za to Dziękujemy ! ;* 
♥♥♥♥♥♥
 Z tej okazji namówiłam wczoraj Martę na parę fotek,więc będzie też trochę więcej zdj. Marty,przynajmniej w najbliższym czasie.! ♥♥

A do tej fotki kiedyś wstawię Wam filmik xD

; DD
Więc To na Tyle z tej tematyki xD

Teraz takie mimi informacje
Chciałabym Wam oznajmić,że od jutra do czwartku nie idziemy do szkoły,bo 3 gim piszą testy (powodzenia ;D) I z tego powodu filmiki ( na yt) i posty bedą częściej ,ponieważ będziemy mieć więcej czasu ;D






Pa,pa ♥




Kom-MOTYWUJE
OBSERWUJ-JEŚLI CI SIĘ PODOBA,WARTO ♥
THX,ZA KAŻDEGO OBSERWATORA I ZA KAŻDY KOMENTARZ ,TO DLA NAS WIELE ZNACZY ♥ ;*

niedziela, 21 kwietnia 2013

D.I.Y SZORTY :)

Cze...Na pewno nie jedna z Was zauważyła,że w okresie letnim są bardzo modne krótkie spodenki , tak zwane szorty. W sklepach kosztują one ok. 50 zł!

Mogłyście okazję pewnie zauważyć,że coraz więcej dziewczyn robią same sobie spodenki.
Ja i Marta przygotowałyśmy dla Was właśnie taki tutorial,ponieważ uznałyśmy,że nie wszystkie dziewczyny jeszcze orientują się jak zrobić właśnie takie spodenki. Jest to bardzo proste do wykonania . Sami zobaczcie
Jak widziałyście szorów wcale "nie robi" się długo :) A ich efekt końcowy jest cudny. Wyglądają jak kupione.Więc jeśli macie jakiś stare,niepotrzebne spodnie zróbcie sobie z nich szory. Są bardzo modne w tym sezonie. A niepotrzebne,za małe spodnie ,po co mają Wam się "kulać" w domu jeśli możecie zrobić z nich modną rzecz na lato?!
Jeśli zdecydujecie się zrobić takie szorty,napiszcie koniecznie o tym w komętarzach. Natomiast jeśli macie ochotę podzielić się jak wyszły Wam szory to wyślijcie  ich zdjęcie lub video na:
skaypa: CrazyGirl42962
lub
wp;kasia19990530
Wtedy zamieścimy je na blogu (oczywiście jeśli ich właściciel się zgodzi):)
I to na tyle :) Życzę Wam słonecznej niedzieli .Pa ;*

Kom-motywuję 
Obserwuj-jeśli Ci się podoba-WARTO
Z GÓRY THX 

sobota, 20 kwietnia 2013

Piątek - wspomnienia ♥

Siem ♦ Wczoraj nie było posta , bo jakoś nie miałam okazji go napsiać. Pomimo to chciałabym opisac Wam mój piątek,bo szczególnie w szkole była bardzo ciekawy :)
Marta ♥

Po pierwszych dwóch lekcjach mieliśmy mieć angielski.Jak to w każdej szkole była przerwa,spotkałam się  z Matą.
-Co teraz miałaś?
-Polak,ale zamiast polak to godzinę wychowawczą.
-czemu?
-bo pani ma zwolnienie! i mieliśmy z nasza wychowaczynią godzinę wychowaczą i bd mieć może do 12 ;p I z Wami lekcjie!
-Z nami? Jak to? ;) (szczęście)
-Bo pani chce zrobić razem z nami angol.
-Aha..no bo my teraz mamy mieć! I wy macie miec z nami?
-Noo,ale wątpie,bo za dużo osób dojechało. 
I niestety nie mieliśmy wspólnego angola ;-( A taak super się zapowiadało. Ja miałam lejcje do 12 i palnowałam,aby zostać i jechać razem z Martą o 13. Natomiast na ostatniej przerwie okazało się,że Marta także ma do 12 ;) Jaka ja byłam szczęśliwa <3 ;*
Moje szczęście zostało "przegonione"! Marty tata przyjechał po nas,a Taaak bardzo zależało mi ,aby jechać autobusem razem z Martą,ponieważ "normalnie" ,planowo nigdy z nią nie jeżdżę ;-(  Załamka xD 

To tyle xD 

Dzisiaj nagrałyśmy Tag:To czy To! Zapraszamy do oglądnięcia :)


Bye ;* ♥





Kom-Motywuje
Obserwuj-jeśli tego jeszcze nie robisz,WARTO! 
xoxo ♥

czwartek, 18 kwietnia 2013

Znowu sprawdzian ;/

Czee. ♥ Dzisiaj Marta miała do 1 (tak jak ja),bo nie miała polaka,pani Chora xd JECHAŁYŚMY RAZEM AUTOBUSEM Xd Bardzo miło wspominam te 10-20 minut ;D Szkoda,że częściej tak się nie zdarza xD .♥ Wcześniej Wam nie pisałam,ale w tym tygodniu jestem dyżurna,ale to chyba mało interesujące xD w Szkole same nudy ;-(
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jak po tytule posta mogłyście zauważyć,że jutro znów  sprawdzian z całego działu.Tym razem z Matmy ;(
Tera Marta ♥
Naprawdę ,no po prostu nie mogę ciągle jakieś sprawdziany,kartkówki,odpytywania ! Marta też jutro ma spr z całego działu i także z Matmy ;D Ale się złożyło;p Na szczęście jutro już piątek ♥ A od poniedziałku będę tylko odliczać dni do majówki ♥Ale się ciesze ♥ Praktycznie cały tyg. był/jest zawalony sprawdzianami i kartkówkami -Maskara ;(! 
;P
OK.Lecę uczyć się z tej matmy ,strasznie chcę mi się spaĆ.zNOWU O 24:00/00:00 poszłam spać a o 5 :40 musiałam wstać nie dziwię się xD
Życzcie mi powodzenia ;D "POWODZENIA "xD
Okej,pa ♥
KOM-MOTUWUJE
OBSERWUJ-JEŚLI CI SIĘ PODOBA ♥ THX XD

środa, 17 kwietnia 2013

Środowo ♥

Joł ♥ Sprawdzian z historii wyszedł mi średni pewnie bd mieć 2 ;-( Z biolii p. oddała nam zaległe kartkówki "ze skóry" dostałam 3 ,najlepsza ocena to 4 ; D Dzień w sql nudny,8 godzin ;/ Maskara! Dziś byłam na dworze może z 15 minut,po prostu dziś nic mi się nie chcę ;-( Teraz właśnie piję pepsi i myślę o MOJEJ  I MARTY MAJÓWCE ♥♥  
Może zobaczcie jak byłam dzisiaj ubrana w szkole ; D :
Bluzka 55 zł -Mewa
Sweterek ok. 70 zł -Reserved
Spodnie 55 zł (nowe) - Mewa ♥

Około dwie godziny temu umyłam włosy ;D
Oto efekty xD





Stop mnie!!!
Sorry,że Mary zdj tylko 1 ,no ale nie mam wiecej ;-(

Spoko ; D Kończę .Nara ;*

wtorek, 16 kwietnia 2013

Sprawdzian z Historii ;p

Hej.Jutro muszę wstać o 5:40 ,żeby zdążyć na autobus a o 22:04 piszę dla Was posta.To w 100 % nie jest normalnie,nie?! ♥  Dzisiaj przez dwie godziny uczyłam się na sprawdzian z historii ,chociaż czuję,że tak na 6 nie jestem jeszcze nauczona xD  W jakiś poście pisałam Wam właśnie o mojim najgorszym przedmiocie szkolnym i właśnie byłą to HISTORIA ;( O ja... i jeszcex jutro sprawdzian ;(  Kurczę,tak ciężko mi się uczy z historii to tak mnie nudzi i jeszcze ta pogoda.  Śłońce śiweci,na dworze wcale tak zimno nie jest ,a ja przez praktycznie całe popołudnie siedzę nad książkami.Jedynie pocieszał mnie fakt,że na majówkę wyjeżdżamy w góry (Marta pisała o tym we wsześniejszym posćie). To taki bardzo krÓCIUTKI POST ♥ Idę spać jutro mam pierwszy polski,potem biologię,angol,polak,polak,hista,chemia i rela ;-(  I to właśnie jutro mamy najwięcej godzin w szole tak jak dziś xD  ok.. Pa !♥
Wiem wyszłam jak przypał,ale nie chcę mi się szukac innego zdj ♥
Dobranoc♥ i miłego dnia w szkole ♥



Zostaw kom-motywuje
Podoba Ci się-zaobserwuj,aby być na bieżąco 

Majówka ^_^

Hej. Dzisiaj chciałabym wam powiedzieć o majówce, a więc na majówkę jedziemy do Zakopanego. Porobimy wam filmiki, wgl. cieszymy się, bo na ferie do Karpacza, a majówka Zakopane. Powiem wam że nasi rodzice zrobili nam niespodziankę. Dzisiaj sie dowiedziałyśmy, a było to ta:. ja w niedzielę  po kościele siedziałam w domu i mój tata ciągle do kogoś dzwonił. Jak pytałam to mówił niespodziana. Zadzwoniłam do Kasi, przyszła do mnie było super. Usiadłyśmy się na ławkę koło mojego domu okno było uchylone i słyszeliśmy o czym rozmawia mój tata.Pewnie jesteście ciekawi, a więc mówił coś o pokojach  w Zakopanum :). Nam "kopary opadły" jak powiedział 2 pokoje dla dwóch rodzin ;D. Jak skończył rozmawiać moja mama weszła do pokoju. Powiedziała ,że mamy postuj w Krakowie i nocujemy w Zakopcu. Najlepsze jest to,że pojedziemy też na  Słowację,ponieważ no wiecie jest już blisko ;D Poszłyśmy im powiedziec ze słyszałyśmy,że pojedzemy w niedziele 29 kwietnia, jedziemy oplem zafirą ( czy jakos tak xD). Tam jest 6 miejsc akurat. Jedzie Kasia, jej rodzice i ja i moi rodzice. Fajnie nie? Aparat kacha na ful naładuje, a nie jak w Karpaczu ładowarki zapomniała :-(
Macie fotkę Szarka :-)

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wiosno,witaj ♥

Witam Was po raz kolejny,tam razem bardzo wiosennie ♥ Jak miałyście okazję już zauważyć od kilku dni jest cieplutko,słonecznie ♥Ohoho ♥ Dzisiaj do szkoły szłam w kurtce letniej ♥ Szczerze przyznam to o 6 wiał trochę wiaterek,ale dało się wytrzymać ♥♥  Wczoraj zrobiłam pierwsze zdjęcia na świeżym powietrzu,dokładnie to na balkonie ♥
Mam nadzieję,że tym razem wiosna zostania z nami na dużej ♥ Ja osobiście od razu lepiej się czuję,gdy jest jasno od 6-21,można wychodzić na bluzkach ♥ Uwielbiam Too;** 
Po prostu nie mogę w to uwierzyć,że w ubiegły piątek szłam do szkoły a zimowej kurtce , a teraz  w letniej ♥ NIEDAWNO TEMU BYŁO ZIMNO,A TERAZ CIEPŁO ♥ Myślałam,ze wiosna już o nas zapomniała ;) 
Mam dla Was niespodziankę-posłuchajcie:

Nagrałam to wczoraj ♥ Czyż to nie piękne?! Aż miło się słucha ;* Achh ... te ptaszki ♥ Cięko było mi to nagrać,bo zawsze jakieś auto przejeżdżało ;-( W końcu znalazłam miejsce i nagrałam ♥
Kurczę,jak ja kocham wiosnę ♥
Kończę,Bye ;)


Obserwuj ,jeśłi ci się podoba ♥
KOma daj,motywuje ,THX ♥

I po łikendzie ;(

Hej ☺ Heloł ♥ Witam Wam po weekend-owej  przerwie♥♥ Jak tam było w szkole? Bo ja przez tą głupia szkołę zgubiłam cenną dla mnie rzecz(kiedyś Wam pisałam,ze zgubiłam,ale znalazłam) teraz jej nie znalazłam
:( Miałam tę rzecz w kieszeni od bluzy w której była dzira i przez nią wypdała na matematyce na 100 %,bo matmę miałam pierwszą,a potem jej już nie miałam ;( Trudno...Jednakże no szkoda,szkoda-bo bardzo się starałam,aby ją zdobyć;( Tak to już jest z tymi kieszeniami ;D Teraz nie bd rozpaczać nad rozlanym mlekiem-stało się ;D 
Możemy wychodzić już na plac (wcześniej nie mogliśmy,bo było za zimno).Dziś był każdy podjarany,że można wyjść na dwór ;D Były tam ławki usiadłam na ławkę a jak wróciłam do domu moja mama mówi,że mam żwicę na spodniach-nowych (bd mogły zobaczyć je w HOUL-U).Moje myśłi to :Kur*a,ale ja jestem Pojeb**a,tak spie**olić sobie spodnie).Bardzo ciężko się to zamywa jest to wręcz niemożliwę szukałłam w Google i nic nie mg poszukać:( Więc jeśłi macie jakieś sposoby to piszcie -PLLIS ::) 



Z matmy dziś kartkóva ;-( z angola czytanie na ocenę (dostałam 3+(wiem,że słabo)) ♥
A tak wogóle to sory,że ciągle piszę "♥" ,ale nauczyłam się i ciągle w kółko to piszę ♥♥♥.

Pomalutku będę już kończyć... pójdę odrobić lekcjie.Około  20 powinnien pojawić się nowy post-bardziej tematyczny ;P
Bye <3 Do zobaczuska w takim razie ;)


Ps:Jeżlei nie obserwujesz nie czekaj,bo warto ;)
Było by mi niezmiernie mmiłó gdybyś napisałam komętarz,wyraziła sowją opinie ;P Z góry dzięx 
Dziś bardziej kolorowo xD


Na koniec serduszka ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥xoxo♥♥♥♥

piątek, 12 kwietnia 2013

Friday afternoon, the weekend ♥

Witam Was ♥ 
Jest już weeknd -na to czekałam ! Tym bardziej,że dzisiaj w szkole mieliśmy lekcje od 7:05 do 11:30 :*  Na W-F  znów mieliśmy skakanie z wyż ,znowu się bałam,ale skoczyła to 80 cm,trochę lepiej niż ostatnio ;D Potem jak miało być wyżej to się znów wycofałam ;p  Po szkole postanowiłam ,że pójdę sobie kupić letnią kurtkę,no normalnie nie mogłam znależć,nie była wcale,wszystkie wyprzedane ;C  W końcu,gdy chciałam już wycofać to przypomniało mi się,że jeszce nie weszłam do Mewy :) I tam właśnie znalazłam kurtkę za 130 zł (będziecie mogły ją jutro zobaczyć w houlu ;p) . Ma taki jak My z Martą "gadamy" DANGERowski kolor,czyli ciemno niebieski xD Zdięć tej kurtki Wam nie wstawię,bo uważał ,ze to nie ma sensu jak jutro będzie houl :) Szkoda czasu ;) No i to praktycznie na tyle ;P 
Friday ♥ cieszę się,ze już jest! A Wy? Ach ten weekend ♥ Ok.Ja kończę,ale chciałabym Wam powiedzieć,że dziś nie dodam Wam zadnego zdj Marty ,bo po prostu nie mam ;C NAPISZ KOMA -MOTYWUJĘ 
BYE :*