niedziela, 15 czerwca 2014

Co zabieram ze sobą biwak ♡

Hej !
Tak wiem, że dawno nic nie pisałam, a to dlatego, że były egzaminy potem ostatnie kartkówki i sprawdziany.  Po prostu brakowało mi czasu, ale to nie o tym post.
      Dziś powiem wam o pakowaniu, ponieważ zbliżają się wakacje i wycieczki szkolne. Ja właśnie jutro jadę na biwak i postanowiłam napisać wam co zabieram. Zawsze przed wyjazdem sporządzam listę kosmetyków aby o niczym nie zapomnieć.

     Zaczynamy od kosmetyków, zabieram ze sobą mały żel pod pryśnic firmy Balance Me dostałam go od Magdy z kanału (na yt)  MaguusNL. Żel do myca twarzy garnier czysta skóra zawiera on kwas salicylowy przez co wysusza skórę i zwęża pory. Idealny do cery trądzikowej. Mydło Nivea aloe vera & flowers nic wam nie powiem o tym mydełku ponieważ mam go pierwszy raz. Maść cynkowa stosuję  ją miejscowo na pryszcze, działa wysuszająco  idealna na pryszcze ropne. Gąbka, płatki kosmetyczne, i patyczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz