wtorek, 2 kwietnia 2013

Hej :)
Nie mogę uwierzyć w to,że jest już po świętach.Jutro znowu trzeba wstać na 6 ,żeby zdążyć na autobus do szkoły. Wielkanoc była super tylko, że dostałam sporo słodyczy i jest mi nie dobrze ^^ ,ale jestem w trakcie jedzenia LIONA ;P A Wam jak minęły święta? Prawdopodobnie po południu bedę musiała sie zapakować do sql. Marta nagrała projekt denko,więc zaraz będę go montowała i przesyłała na youtube :) Wczoraj był DYNDUS! Jak minął Wam dzień. Ja byłam cały czas w domu,bo wczoraj był drugi dzień świąt i rodzina przyjechała ;p No ,ale 1 kwietnia też jest jeezce jedno święto Prima Aprilis (nw jak do siępiszę xD) .Jeżeli chodzi o mnie to nie rozbił żartów,ale mama mnie nabrała mówiąc,ze na obrazie jest pająk. Robi się już coraz cieplej chociaż jak na 2 kwietnia i śnieg za oknem to nie wygląda za fajnie... Na szczęście są temperatury już na plusie i mają takie być.Mam nadzieję , że będzie się robić coraz cieplej. Nie mogę doczekać się już WAKACJI.Chociaż wiem , że jeszcze sporo czasu.No,ale jak to się mówi jest bliżej niż dalej do wakacji ;P Oke. Ja kończę będęmontowała i wgrywała Marty filmik na YouTu
be,więc niedługo się pojawi ;p To bye :))
Nasz koszyk Wielkanocy,chcę wrócić do tego dnia :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz