niedziela, 26 maja 2013

RZADKO POSTY

Hej. Więc dziś post będzie taki bardziej organizacyjny m.in. wyjaśnię w nim dlaczego są tak rzadko posty :( Więc jak pewnie już wiecie koniec roku zbliża się wielkimi krokami i to jest własnie główny powód. Trzeba się uczyć,żeby na świadectwo mieć tako jakie oceny i wgl. teraz jest dużo sprawdzianów,kartkówek i wgl i nie chę ich zawalić,np;jutro mam kartkówkę z matmy i fizyki ;/ . Drugi powód to to ładna pogoda,robi się coraz cieplej i chociaz jak mam godzinę wolnego to wolę wyjść sobie na dwór,a czasem nagrać jakiś filmik. Ok.To tyle co chciałam wam wyjaśnić,jeśli macie jakieś pytania,to piszcie,chętnie odpowiem.
PS:Dziś żadnego ,zdjęcie nie będzie.Jak wiecie miałam "narobionych" sowich fotek ok 50 i były wszytkie przerobiene,tylko czekał,abym wstawiła je na bloga : D A wczoraj Marta wszystkie i usuneła ;/ masakra ;x  Poświęciłam sporo czasu nad wysłaniem ich na kąpa,obrobienie i zrobieniem ;C I patrzałam na komputerze nigdizej ich nie ma :c żal! Trudno bd musiła zrobićsb nowe,ale tak ich żałuję : C
To tyle ,więc dziś nie bd żadnego zdj : C
BYE <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz