niedziela, 9 czerwca 2013

Wakacje coraz bliżej ♥

Hej.Ostatnio pisałam Wam,że na blogu bedę częściej ,przynajmniej postaram się,ale nie udło mi się to :C Jak wiecie ładna pogoda,koniec roku szkolnego... Teraz znalazłam tylko 5 minut na napisanie tego posta,bo zaraz idę do kościoła ,a potem muszę uczyć się z fizyki ;/. Jednak jedyny fakt,który mnie pociesza to taki,że już za 2 tyg. koniec roku szkolnego : D Bardzo się cieszę z tego powodu,bo jednak będzie można się odstresować od tej szkoły i wczesnego wstawania oraz oczywiście nauki ;) Jeżeli chodzi o to jakie mam plany na WAKACJE <3 to nie mam żadnych :),na pewno wybierzemy się gdzieś razem z Martą. Teraz próbuję się skupić jeszcze na naucę,ponieważ tylko ten tydzień nauczyciele mają czas na wystawnienie ocen,a np: z racjii tego,że fizykę mamy tylko raz w tygoniu (w poniedziałek) to Pani musi już jutro je wystawić... Niestety muszę już kończyć. Jeszce raz przepraszam za długo nie obecność na blogu. Jutro postaram się napisać kolejny post ;) Życzę Wam słonecznej Niedzieli,do jutra <3 (mam nadzieję )
BYE < 3

1 komentarz:

  1. No to powodzenia z tej fizyki :)

    http://wiktoria1852000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń