środa, 1 maja 2013

Tak z Częstochowy ;D

Hej,hej,hej ;D Dziś post z Częstochowy . Baardzo dużo mam Wam do powiedzenia o dzisiejszym dniu ;) Rano razem z Martą wstałyśmy o godzinie 8 ,do 9 się ogarnełyśmy,zjadłysmy śniadanko ♥ o 10 wybrałyśmy się do tego klasztsztoru,który jest w Częstochowie,była tam masz i wgl. o jaaa ;D Nawet nie wiecie jak tam jest pięknie,koniecznie musicie się tam wybrać,naprawdę.Jak przypomnę sobie ten widok to poprostu "zwala mnie z nóg" ;D Potem pochodziłyśmy trochę po Częstochowie,po sklepach i wogóle...! Wróciłyśmy do naszego "domku" byłyśmy tak zmęczone,no maaskara poprostu xD  Gdzieś około 15 nasi rodzice mówią,że mamy wsiadać do samochody,bo jedziemy kawałek za Częstochowę (można powiedzieć,że w Częstochowie) zobaczyć taki samolot Restaurację. O ja...ale on był duży,a jakie wokół miał widoki...no ślicznie się to prezentowało. W tym samolocie zjedliśmy posiłek! I potem znów wróciliśmy do "domku",poszłyśmy "na Częstochowę" xD. I teraz razem z Martą planujemy oglądać zdjęcia i filmy,które udało nam się zrobić dotychczas.O 23:00 wyjeżdżamy już do Łodzi ;D Trochę nas to smuci,ponieważ jutro to już ostatni dzień naszej MAJÓWKI;C No,ale cóż to co dobre szybko się kończy ;) Przypominam,że niestety żadnych zdjęć nie dodam,ponieważ w tych domkach nie ma komputerów ;C,a posty piszę na tablecie ;D Haha xD Teraz dopiero się kapnełam ,że wyraz "Częstochowa" składa się z takich jakby dwóch wyrazów CZĘSTO-CHOWA XD  Jestem Geniuszem ;P Dobra ja kończę,teraz chyba jednak wypierzemy się jeszcę "na Częstochowę" ,bo tak szybko już tu nie przyjedziemy,bo zadaleko ;C a jest to naprawdę śliczne miasto ;D KOńczę .Pa ;* ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz