wtorek, 30 kwietnia 2013

Notka z Krakowa ♥

Siemka.Teraz piszę do Was notkę z Krakowa,pewnie się teraz dziwice"co z Krakowa?" Tak z Krakowa:) Wiem,że na majówcę miałyśmy być tylko w Zakopanym,ale okazało się,żę wczoraj byłyśmy w Zakopanym,dziś w Krakowie,jutro w Częstochowie,a pojutrze w Łodzi.Właśnię za chwilę  jedziemy już z Krk doCzęstochowy:) Wogóle jesteśmy takie podekscytowane normalnie...aaaa!! Naprawdę jest to SUPER majówka! Sorry,żę nie napisałam posta z Zakopanego,ale jakoś zapomniałam:( Dziś byłyśmy z Martą na Wawelu:) i tak ogólnie to cały Kraków obeszłyśmy,a tak nogi nas bolą,że szook ;D Dobra ja kończę,bo o 20:30 mamy wyjechać do Częstochowy ;D Od razu mówię,żeby nie było,że posty mogę pisać,bo w każdym domku który mamy wynajęty jest zasięg  WIFI(sorry nie wiem jak to się piszę). Zdjęcia Wam nie wstawię,bo nie jestem na komputerze tylko na tablecie Marty;D Ok to tyle,bo już mnie pośpieszają. To do jutra mam nadzieję,że też uda mi lub Marcie się coś napisać ♥ Pa! ;* ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz