poniedziałek, 10 czerwca 2013

Płyn Micelarny Bebeauty z Biedronki - moja historia ! ♥

Hej,jak pewnie widzicie  po tytule dziś "porozmawiamy" sobie o Płynie Miceralnym Bebeaty,którego można zakupić w Biedronce :) 
Sorry,że zdj. jest inną stronę,niż zwykle ;/ Wr : D

Ogólnie to opowiem Wam moją historię jak go dostałam,skąd dowiedziałam się o jego istnieniu i takie tam,więc zapraszam.:)

Było to tak:
Kiedyś na YouTubie,zobaczyłam,że wielu dziewczyn,które oglądam pokazywała ten płyn w HAULU i mówiły,że bardzo im przypadł do gustu. Kiedyś po prostu to mnie nie interesowało sama nie wiem czemu xD ,ale potem,gdy zauważyłam,ze staje się on takie MEEGA popularny na YT i coraz więcej dziewczyn go kupuję,to zaczęłam się zastanawiać nad jego kupnem.Jednak ja jak ja,byłam w Biedronce parę razy od tego czasu,ale jakoś nie kupiłam go,głównie była to kwestia po prostu zapomnienia lub śmieszyłam się gdzieś.Po paru miesiącach jakbym zapomniała o nim... W pewnym miesiącu oglądnełam filmik jednej z moich ulubionych YouTuberek Causeiloveu1  ♥ mówiła w nim,że za jakiś czas wycofują ten Płan z Biedronki,na początku 

myślałm,że tylko "w jej biedronce"  i myślałm sobie mam jeszcze czas,żeby wypróbować go.
Jednak zuważyłam,że coraz więcej dziewczyn na YT mówi o tym... i wtedy... postanowiłam
wreście go kupić : D Ale... znów jak byłam w Biedronce to zapominałam,nie starczało mi 
kasy itp ;C Jednakże w CZWARTEK go kupiłam,była ostatnia buteleczka,więc pomyślałm:
"Biorę,bo może nigdy nie będe miał okazji go wypróbować"Kupiłam.... Na trochę bałam się,że 
będzię podrażniał mi oczy itp,ale jednak uspokoiłam się,jak zauważyłam,że jest to cery,skóry 
wrażliwej. I taka jest historia z tym płynem-"Nieprawdopodobna,a jednak" :) Obecnie jest 
moich ulubionym płynem do demakijażu i żałuję,że wczęśniej "zwlekałam" jego kupno :C ,
bo wątpię,że znajdę go jeszcze w jakiejś biedronce ;c ,ale może przy odrobinie szczęścia :)
Więc,jeśli Wy nie próbowałyście tego płyny ,a jest jeszcze w BIEDRONCE,to zapraszam
Was do jego zakupu,bo nie kosztuje on dużo,a jest naprawę świetny-To wasza ostatnia
szansa :)
No na tyle,wiem.wiem ,że się rozpisałam,no ale cóż :) Piszcie pomysły na posty,komętujcie 
i kto jeszcze nie obserwuje to ZAPRASZAM;3
Do następnego ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz