sobota, 20 kwietnia 2013

Piątek - wspomnienia ♥

Siem ♦ Wczoraj nie było posta , bo jakoś nie miałam okazji go napsiać. Pomimo to chciałabym opisac Wam mój piątek,bo szczególnie w szkole była bardzo ciekawy :)
Marta ♥

Po pierwszych dwóch lekcjach mieliśmy mieć angielski.Jak to w każdej szkole była przerwa,spotkałam się  z Matą.
-Co teraz miałaś?
-Polak,ale zamiast polak to godzinę wychowawczą.
-czemu?
-bo pani ma zwolnienie! i mieliśmy z nasza wychowaczynią godzinę wychowaczą i bd mieć może do 12 ;p I z Wami lekcjie!
-Z nami? Jak to? ;) (szczęście)
-Bo pani chce zrobić razem z nami angol.
-Aha..no bo my teraz mamy mieć! I wy macie miec z nami?
-Noo,ale wątpie,bo za dużo osób dojechało. 
I niestety nie mieliśmy wspólnego angola ;-( A taak super się zapowiadało. Ja miałam lejcje do 12 i palnowałam,aby zostać i jechać razem z Martą o 13. Natomiast na ostatniej przerwie okazało się,że Marta także ma do 12 ;) Jaka ja byłam szczęśliwa <3 ;*
Moje szczęście zostało "przegonione"! Marty tata przyjechał po nas,a Taaak bardzo zależało mi ,aby jechać autobusem razem z Martą,ponieważ "normalnie" ,planowo nigdy z nią nie jeżdżę ;-(  Załamka xD 

To tyle xD 

Dzisiaj nagrałyśmy Tag:To czy To! Zapraszamy do oglądnięcia :)


Bye ;* ♥





Kom-Motywuje
Obserwuj-jeśli tego jeszcze nie robisz,WARTO! 
xoxo ♥

2 komentarze:

  1. U mnie w szkole nie ma czegos takiego jak wspolne lekcje.:3
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas ogólnie też takiego czegoś nie ma ,ale to miał być wyjątek(do którego nie doszło):)Tym bardziej,że różne klasy ( 1 i 2 gim) to widaomo,że inne zadania i wgl . :) Pozdrawiam i dzięki za kometarz ;D

      Usuń