czwartek, 25 kwietnia 2013

40 przypadkowy pytań - Kasia ♥

Hej ♥ Więc dziś jest pierwszy post takiego typu,czyli jest to TAG;40 przypadkowych pytań. Bez żadnego przedłużania zacznijmy ;-D
1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
3 godziny temu byłam u Marty
2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?
Jak dobrze pamiętam to nie ;x
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak,jest to figurka Hello Kitty i różowe okulary xD
4) Czy masz na sobie skarpetki?
Nie :)
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Jakoś nie miałam okazji,w kinie byłam ostatnio w zeszłym roku ;P
6) Czy jest Ci gorąco?
Nie,nie jest mi gorąco.Można powiedzieć,że tak w sam raz :)
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Coca-cola <3
8) Co ostatnio jadłaś?
Kruche ciastka z nadzieniem wiśniowym-MOJE ULUBIONE ;3
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
W tym samym miejscu,czyli u mnie w pokoju :)
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Moim ostatnim gościem w moim domu była Marta ;D
11) Czy tesknisz za kimś teraz?
Zdecydowanie nie.... Mam każdego "przy sobie" kto jest mi do szczęścia potrzebny ;/
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Słuchać na kąpie transmisję radiową w której udział zabierze videoblogerka causeiloveu1
13) Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Była to Marta ;3
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Nic nie chcę wiedzieć.Żyję chwilą ☺
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Tak,mam na sobie perfumy: Lucca Cipriano My Treasure :)
16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak ;)
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Oczywiście jest to Marta ♥
18) Czy masz opalenizne?
Nie -,-
19) Czego teraz słuchasz?
taylor swift - i knew you were trouble ^^
20) Czy kolekcjonujesz cos?
Nie,nic nie kolekcjonuję ;p
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Ja?? Nigdy xD
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Zimną.Gorącą też i wiem,że to był głupi pomysł :)
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
"teraz się nie opłaca" xD
24) Lubisz ostre przyprawy?
A czasem lubię,lubię *_*
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
Wczoraj,wieczorem :)
26) Czy jesteś bogata?
Dziwne pytanie! Niee-,-
27) Jaka jest w Ciebie pogoda?
Typowo wiosenna ♥
28) O której godzinie budzisz się rano?
Jak muszę iść do szkoły to o 5:30,a w weekendy różnie,ale tak ok.8:30-11:00;D
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
Nie mam pojęcie ;-D Ja ogólnie bardzo rzadko oglądam filmy :_)
30) Jaki masz dzwonek w tel?
Standardowy z plusa xD
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Yes ;p
32) Ile masz rodzeństwa?
0
33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Laptop ;*
34) Co planujesz dziś robić?
Ha,ha,haaa,dziś to raczej już nic tylko napisac tego posta i położyć się spać,bo jest 22:16 xD
35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Wczoraj,3 razy ;-(
36) Jakie jest twoje ulubione radio?
RMF MAXX
37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
HAMburgera ;D
38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Niebieskie,błękitne ;p
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Słuchałam muzyki i zasypiałam xD
40) Czy masz zwierzęta?
Tak,kota i chomika ;-)
Ok.I to jest cały ten TAG,mam nadzieję,że post Wam się spodobał.
Wyraźcie swoją opinię w kom. Jeżeli nas nie obserwujesz,a nas blog Ci się spodobał to zachęcam do zaoobserwowania ;)
Teraz się już z Wami żegnam :)Pa ♥


2 komentarze:

  1. Fajne pytania i odpowiedzi!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie :)
    http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń