środa, 24 kwietnia 2013

Co u nas?

Cześć... Więc wczoraj razem z Martą nagrałyśmy pakowanie do Zakopanego,bo bałam się ,ze nie zdążę wgrać,a zależy mi ,aby nasze filmiki były w HD i zostały opublikowane na YT przed naszym wyjazdem. ;) Dzisiaj to jest po prostu jakaś masakara.... W pierwszej kolejności przesyłałam filmik z Marty pakowaniem,wstałam o 8,bo u nas filmiki 6-minutowe przesyłają się ok.10 więc pomyślałam,że o 16-18 bedzię już na YT ,a w sobotę opublikujemy,a jutro prześle moje pakowanie... Było już 69% ,a Marta mówiła,że internet się odłączył i się net wyłącz,nigdy wcześniej mi się to nie zdarzało ...Totalnie Pech! Teraz jeszcze raz próbuję przesłać video,ale wątpie,że mi się to uda ....bo są dopiero 4% i 800 minut do końca ;//
Jeszcze czwartek,a w piątek już idziemy do szkoły,bo 3-klasiści skończą pisać testy.;D Wczoraj lokowałam sobie włosy (u mnie bardzo rzadko to się zdarza). Dziś jeszcze miałam zlokowane,ale jokoś to w miarę rozczesałam i zauważyłam,ze  od lokowania tak mi się włosy zniszczyły,że dziś znowy musiałam je myć ;D 
Oprócz tego,że nagrałałam o pakowaniu do Zakopanego,to jeszcze udało mi się nagrać video mój makijaż do szkoły :) I myślę,że go dzisiaj wrzucę,ale nie wiem (filmiki oczywiście na YT)
Oki.Wgl. to sorry,ze nie było posta żadnego wczoraj,ale jakoś brak czasu ;( Jutro postaram się także napisać :) Teraz otwieram YT i bd. przesyłać ten filmik mój makijaż do szkoły ;D(bd. dostęny na YT) . Dzięki za przeczytanie posta :) Mam nadziję,że Cię nie zanudziłam ;D Pa,pa ;*

Jeżeli masz ochotę to wyraź swoją opinię na temat tego posta lub bloga
Blog się się spodoba,a jeszcze nie obserwujesz? Nie czekaj,będziesz na bieżące ;D
Za wszystkie komy i obserwacje z góry THX,Wiele to dla Nas znaczy ♥

1 komentarz: