wtorek, 16 kwietnia 2013

Majówka ^_^

Hej. Dzisiaj chciałabym wam powiedzieć o majówce, a więc na majówkę jedziemy do Zakopanego. Porobimy wam filmiki, wgl. cieszymy się, bo na ferie do Karpacza, a majówka Zakopane. Powiem wam że nasi rodzice zrobili nam niespodziankę. Dzisiaj sie dowiedziałyśmy, a było to ta:. ja w niedzielę  po kościele siedziałam w domu i mój tata ciągle do kogoś dzwonił. Jak pytałam to mówił niespodziana. Zadzwoniłam do Kasi, przyszła do mnie było super. Usiadłyśmy się na ławkę koło mojego domu okno było uchylone i słyszeliśmy o czym rozmawia mój tata.Pewnie jesteście ciekawi, a więc mówił coś o pokojach  w Zakopanum :). Nam "kopary opadły" jak powiedział 2 pokoje dla dwóch rodzin ;D. Jak skończył rozmawiać moja mama weszła do pokoju. Powiedziała ,że mamy postuj w Krakowie i nocujemy w Zakopcu. Najlepsze jest to,że pojedziemy też na  Słowację,ponieważ no wiecie jest już blisko ;D Poszłyśmy im powiedziec ze słyszałyśmy,że pojedzemy w niedziele 29 kwietnia, jedziemy oplem zafirą ( czy jakos tak xD). Tam jest 6 miejsc akurat. Jedzie Kasia, jej rodzice i ja i moi rodzice. Fajnie nie? Aparat kacha na ful naładuje, a nie jak w Karpaczu ładowarki zapomniała :-(
Macie fotkę Szarka :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz