poniedziałek, 15 kwietnia 2013

I po łikendzie ;(

Hej ☺ Heloł ♥ Witam Wam po weekend-owej  przerwie♥♥ Jak tam było w szkole? Bo ja przez tą głupia szkołę zgubiłam cenną dla mnie rzecz(kiedyś Wam pisałam,ze zgubiłam,ale znalazłam) teraz jej nie znalazłam
:( Miałam tę rzecz w kieszeni od bluzy w której była dzira i przez nią wypdała na matematyce na 100 %,bo matmę miałam pierwszą,a potem jej już nie miałam ;( Trudno...Jednakże no szkoda,szkoda-bo bardzo się starałam,aby ją zdobyć;( Tak to już jest z tymi kieszeniami ;D Teraz nie bd rozpaczać nad rozlanym mlekiem-stało się ;D 
Możemy wychodzić już na plac (wcześniej nie mogliśmy,bo było za zimno).Dziś był każdy podjarany,że można wyjść na dwór ;D Były tam ławki usiadłam na ławkę a jak wróciłam do domu moja mama mówi,że mam żwicę na spodniach-nowych (bd mogły zobaczyć je w HOUL-U).Moje myśłi to :Kur*a,ale ja jestem Pojeb**a,tak spie**olić sobie spodnie).Bardzo ciężko się to zamywa jest to wręcz niemożliwę szukałłam w Google i nic nie mg poszukać:( Więc jeśłi macie jakieś sposoby to piszcie -PLLIS ::) 



Z matmy dziś kartkóva ;-( z angola czytanie na ocenę (dostałam 3+(wiem,że słabo)) ♥
A tak wogóle to sory,że ciągle piszę "♥" ,ale nauczyłam się i ciągle w kółko to piszę ♥♥♥.

Pomalutku będę już kończyć... pójdę odrobić lekcjie.Około  20 powinnien pojawić się nowy post-bardziej tematyczny ;P
Bye <3 Do zobaczuska w takim razie ;)


Ps:Jeżlei nie obserwujesz nie czekaj,bo warto ;)
Było by mi niezmiernie mmiłó gdybyś napisałam komętarz,wyraziła sowją opinie ;P Z góry dzięx 
Dziś bardziej kolorowo xD


Na koniec serduszka ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥xoxo♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz