wtorek, 9 kwietnia 2013

Tuesday ♥

Hej ; D Dziś jest już wtorek.Jak zwykle autobus miałam na 6:25 ,ale Marta dziś też miała :P I w jechazđ§z do szkoły,w autobusie ,"zgubiła mi się" dosyć cenna rzecz (nie chodzi tu o coś warte 1000 zł tylko dosłowanie kosztowało 5 gr ;P). My z Martą oglądałyśmy się przed siebie i za siebie i jej nie znalazłyśmy. Jak już przyjechliśmy do sql jak zawsze jest jeszcze przed 0 lekcje wole 15 min,to Marta zrobiła mi dobieranego warkocza od czubka głowy (nagrałyśmy już filmik,ale jeszce nie zmątowałam,powinnien pojawić się w najbliższym czasie :)) .   Potem pszłyśmy sprawdzić zatępstwa i się okazło,ze nie ma pani od biologi,a z wiązku z tym,ze biologie mieliśmy przed ostatnią,aa niemiec ostatni,to zamiast tej biologi zrobili nam niemicki i mieliśmy do 2 -tak jak Marta; D BARDZO CIESZYŁAM SIĘ Z TEGO POWODU :) Jeżlei chodzi o dzień w szkole był spoko   0.---1.godz.wych 2.polak z którego dostałam 5 z plusów (miałan 10 jeszcze mi 2 plusy zostały xD)  3. geografia(mieliśmy kartkówkę -nie zapowiedzianą ;()  4 .matma (mieliśmy kartkówę) 5 .religia z której dostałam dwie piątki za zad domowe i prace na lekcji ;P no i zamiast tej biologi niemiecki!  O!oO! Dosyć długo czekałyśmy  na autobus ... po 20 minutach wreszcie przyjechał ;P Ja i Marta zauważyłyśmy,ze siedzimy na tym samym miejscu i w tym samym autobusie co rano -więc postanowiłyśmy jeszcze trochę "porozglądać się" za tą dla mnie cenną rzeczą;D Niestety nie znalazłyśmy jej :( Pomimo to jazda była bardzo przyjemna :* Wyszłyśmy z autobusu,każdy poszedł do swojego domu,a ja gdy chcę się pakować na następny dzień do szkoły to... postanowiłam poszukać tej "cennej rzeczy" w plecaku i znalazłam ją ;) Jeju ♥ Byłam taka szczęśliwa,od razu zadzwoniłam do Marty,zjadłąm obiad,odrobiłam lekcje,luknełam w książki,włączyłam kompa,byłam na fb,blogu,yt,poszłam na telewizję i teraz piszę dla Was tego posta ♥ Wiem,wiem był stasznie nudy,ale w weekend planuję napisać coś bardziej ambitnego i już nawet mam pomysł :) Oo!Oo! Widzę,że dużo się rozpisałam xD Więcej nie będę Was zanudzałam... Pa,pa :**




Różowa 

A to ja xD Wiem idiotyczne zdjęcie P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz