czwartek, 18 kwietnia 2013

Znowu sprawdzian ;/

Czee. ♥ Dzisiaj Marta miała do 1 (tak jak ja),bo nie miała polaka,pani Chora xd JECHAŁYŚMY RAZEM AUTOBUSEM Xd Bardzo miło wspominam te 10-20 minut ;D Szkoda,że częściej tak się nie zdarza xD .♥ Wcześniej Wam nie pisałam,ale w tym tygodniu jestem dyżurna,ale to chyba mało interesujące xD w Szkole same nudy ;-(
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jak po tytule posta mogłyście zauważyć,że jutro znów  sprawdzian z całego działu.Tym razem z Matmy ;(
Tera Marta ♥
Naprawdę ,no po prostu nie mogę ciągle jakieś sprawdziany,kartkówki,odpytywania ! Marta też jutro ma spr z całego działu i także z Matmy ;D Ale się złożyło;p Na szczęście jutro już piątek ♥ A od poniedziałku będę tylko odliczać dni do majówki ♥Ale się ciesze ♥ Praktycznie cały tyg. był/jest zawalony sprawdzianami i kartkówkami -Maskara ;(! 
;P
OK.Lecę uczyć się z tej matmy ,strasznie chcę mi się spaĆ.zNOWU O 24:00/00:00 poszłam spać a o 5 :40 musiałam wstać nie dziwię się xD
Życzcie mi powodzenia ;D "POWODZENIA "xD
Okej,pa ♥
KOM-MOTUWUJE
OBSERWUJ-JEŚLI CI SIĘ PODOBA ♥ THX XD

1 komentarz:

  1. Taka jest szkoła, ciągle jakieś testy, a co ja mam powiedzieć jak chodzę do szkoły muzycznej, więc w domu jestem dopiero o 21.00 i wtedy muszę wszystko zrobić, a w szkole muzycznej jestem 3 razy w tygodniu, a tam też są sprawdziany i testy...

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń