wtorek, 16 kwietnia 2013

Sprawdzian z Historii ;p

Hej.Jutro muszę wstać o 5:40 ,żeby zdążyć na autobus a o 22:04 piszę dla Was posta.To w 100 % nie jest normalnie,nie?! ♥  Dzisiaj przez dwie godziny uczyłam się na sprawdzian z historii ,chociaż czuję,że tak na 6 nie jestem jeszcze nauczona xD  W jakiś poście pisałam Wam właśnie o mojim najgorszym przedmiocie szkolnym i właśnie byłą to HISTORIA ;( O ja... i jeszcex jutro sprawdzian ;(  Kurczę,tak ciężko mi się uczy z historii to tak mnie nudzi i jeszcze ta pogoda.  Śłońce śiweci,na dworze wcale tak zimno nie jest ,a ja przez praktycznie całe popołudnie siedzę nad książkami.Jedynie pocieszał mnie fakt,że na majówkę wyjeżdżamy w góry (Marta pisała o tym we wsześniejszym posćie). To taki bardzo krÓCIUTKI POST ♥ Idę spać jutro mam pierwszy polski,potem biologię,angol,polak,polak,hista,chemia i rela ;-(  I to właśnie jutro mamy najwięcej godzin w szole tak jak dziś xD  ok.. Pa !♥
Wiem wyszłam jak przypał,ale nie chcę mi się szukac innego zdj ♥
Dobranoc♥ i miłego dnia w szkole ♥



Zostaw kom-motywuje
Podoba Ci się-zaobserwuj,aby być na bieżąco 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz