niedziela, 7 kwietnia 2013

Weekend !

Hej :)
W tym poście chciałabym opisać Wam nasz weekend:) Więc wczoraj nie robiłam nic specjalnego obudziłam się o 11 ,poszłam do sklepu,potem od razu do Mary <3 Razem z nią grałyśmy na komputerze i nagle wpadł do głowy Marcie pomysł na filmik z okazji 100 widzów na YT:) Wymyśliła,ze będzie to "Jaka ona jest?" Nie zastanawiajac sie długo każda z nas wypisała 10 cech charakeru siebie nawzajem i nagrałyśmy video:) Oto one: 









I praktycznie przez resztę dnia montowałyśmy to wideo ;P Później poszłysmy oglądać "Pamięniki z wakcji" !
Ja poszłam od siebie do domu i rozmawiałyśmy na skaypie i ogólnie byłyśmy na kompie ;D i Tak minął nam pierszy dzień weekendu - SOBOTA!


Dzisiaj na 10 poszłam do kościoła,zjadłam obiad,"wypiękniłam" naszego bloga,'oporządziłam" YT XD i teraz piszę posta ! Jak go skończę do pójdędo Marty i nagramy jakiś filmik (jeszce nie wiem jaki:)) Więc teraz już kończę :) 
Bye :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz