czwartek, 11 kwietnia 2013

Gruby brzuch Oo!O!o

Siemka! Po szkole wybrałyśmy się z Martą na zakupy (w sobotę nagramy zbiorowy houl,więc zdj nie bedę wstawiać na bloga,bo po prostu się nie opłaca-zobaczycie w filmiki w weekend ;P) . W biedronec kupiłyśmy kosmetyki ja nie mg się zdecydować xD  No,ale moja mama dałam mi kasę i mówiła,że mam sb kupić jakieś spodnie , bo praktycznie żadnych nie mam ;P Przymierzałam spodnie,żadne mi nie pasowały... były za wąskie,za małe itp. Ale to co ta sprzedawczyni zrobiła to przesada.... No po prostu dała mi takie szerokie spodnie w pasie ,którymi owinełabym się dwa razy,moja mama nawet nie ma takich szerokich spodni w pasie. Ja mówiłam,że to na 100%  będzie za dużo i Marta też,ale ona tak naległa więc ubrałam.... i normalnie psakiek,guzik,zamek zapięłam i one po prostu mi tak zlatywały takie szerokie były! Ja mówiłam : no i móiłam,ze są za dużo i to bardzo,a ona no faktycznie ;///  Wkońcu dała mi jakies spodnie dla mnie wsam raz wziełam je ,bo nie chciał mi się już innych szukac ,a pozatym są ładne,bo tyle się ich naprzymierzałam,ze SZOK. Jak my z Martą chcemy już je kupować to ona tak gada: Dla Ciebie jest ciężko wyprać spodnie są za wąskie w pasie(sugerowała że mam gruby brzuch ;p) , wcześniej nie zauważyłam,że masz taki brzuszek:) Jak ja to usłyszałm to normalnie oszalałam ,nie no bez przesady to mg sb podarować.No,ale ogólnie to spk obniżyła 10 zł ;P Od tej pory postanowiłam,że muszę mieć płaski brzuch ;))) .  Potem szłyśy szukac jeszce dla mnie kurki na wiosnę,była tak ładna,ale niestety zabrakło mi kasy ...30 zł :( xD no,ale jeszcze jutro pójdę poszukac jakiejś :) No i to na tyle :) A tak ze życa skzoły ;p to byłam pytana z niemieckigo i dostałam 4- JEA ♥.SZALEJE 
Ostanie zdj Marty,nie mam więcej ; C


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz