czwartek, 4 kwietnia 2013

Nudny post ;p

Hej xD Dziś bd taki nudy post m.in. powiem Wam trochę o moim dniu, o tym co zamierzam jeszcze robić.Wiem nic ciekawego,ale nie mam pomysłu na innego posta ;P Oke. Więc dziś o 6:00 się obudziłam,żeby o 6:25 zdążyć na autobus do sql,bo o 7:05 zaczynają się lekcje ;p. Na szczęście dziś  mieliśmy najmniej lekcji w tygodniu ;p Pierwszy był niemiec-miął no jakoś tak,jak zaawsze-NUDY!POOLAk ,który był ogólnie taki jak zawsze MATMA o bosz... to to jest taki przedmiot,ze heej ;p Sama obliczanie,przez całą lekcje,typowa matma!INFA Oo!OO!Oo! i tam to się coś więcej działo.. ;p mieliśmy robić jakąłś tabelę w Arkuszy kalulacynjym,była dosyć trudno od wykonanie ;( Dostałam 4+ ,bo nie zdążyłam,ale za zadanie domowe,które już dawno mieliśmy ;p dostałam 5+ JEA!TO jest coś,nie?! xD hista,najbardziej znienawidzony przedmiot przeze mnie ,więszości jest MATMA,ale nie najbardziej nienawidzę Histy.... NUDY,NUDY ,bo co mnie to obchodzi co się działó w przeszłości!?W życiu prywatnym też nie  lubię wracaś to przeszłóśći ;( Więc nie rozumiem,po co ten przedmiot,jest dla mnie czymyś masakrycznym poprsotu!!!!! i chemia no nic nie psialiśmy,więc było oke.;p Minała spk. I wreszciee do domu YEACH  ! Jak przyszłam do odmu to byłą 13:30 ;p Oglądałam tele, zrobiłam lekcje,zapakowałam się,co nieco spojrzałąm w książi LOL;P  i jestem na kąpie i piszę postaa! TERAZ jeszcze planujęogląnąć parę filmików na yt ,potem trochę jak ja to mówię ulepszę zdj,bo mi się już pomało końćzą a co bd na bloga wstawiać?! No i wkońcu zmątuję Marty filmk Projekt Denko ;p mam nadzieję ;p No i to chyba wszystko ;p Piszcie koy i obserwujcie,bo to naprawdę motywujee :) I sorry za wszelkie błedy,ale.. no poprostu jakoś tak się napisało ;p I to na tyle;p;p Pa <3 
No,jakieś siez  nalazło ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz